Påsken är över

Vi har haft främmande från södertälje och det var jätte roligt.
Vi blev bjudna på Joakims 20 års dag på restaurang Bolaget som ligger på Stora torget i Visby
Denna rätt med lax åt jag




sedan blev det lite påsk godis på kvällen



Påsken har varit lugn och skön, vädret har ju varit toppen bra och är det fortfarande faktiskt.
Det kommer lite bilder från utlandsresan och från mitt nya kök.
Jag tänkte visa A för hon har inte sett hur vi har det. Om någon undrar så är A min kusins fru.

Tills nästa gång jag skriver så ha det bra och skriv gärna kommentarer för det är ganska
tunt med det tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Siv

Det ser gott ut och det var det också :) i alla fall det på översta bilden! Jag åt det också på denna toppenrestaurang med god mat, trevlig personal och service! Jag åt på Bolaget ytterligare en gång under min Gotlandsvecka. Rekommenderas till Visbybesökare som vill äta gott till rimligt pris.

2009-04-12 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0