Hola

Säger man när man går in i en affär eller restaurang och det betyder Hej.
Här kommer lite bilder och de får tala för sig själva.


























Ja det var några kort från Fuertoventura, jag tog över 100 st så alla kan jag ju inte lägga in här.
Men resan var härlig, bara att få komma bort några dagar var ju helt underbart.
Vi åkte med flyget från flygplatsen vid 15.00 tiden och sedan kom vi fram 20.15 och sedan var det buss på ca 30 minuter innan vi kom fram till hotell lägenheten. Sedan gick vi ut och åt på ett hak som hette Retro där de hade levande musik
och det var verkligen mysigt. Sista bilden här är på restaurangen sista dagen vi åt i spanien.

När vi kom hem så hade våren kommit med allt vad blommor heter i trädgården.
Skriv gärna och kommentera det tycker jag är roligt

Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Underbara bilder!! Tack för titten!!

Som du skriver, bar komma bort lite gör underverk!

Hoppas allt är bra?

Kram

2009-04-13 @ 09:53:00
Postat av: ida

så mysiga bilder :)

2009-04-13 @ 16:09:15
Postat av: Eva

jag är avundjuk....hur länge var ni borta var bodde ni o hade ni det bra ...kram

2009-04-15 @ 01:06:01
URL: http://avenietshtor498.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0