Helgen

I lrödags var jag bara hemma och gjorde ingenting alls.
I går var vi nästan så långt söder ut man kan komma..nästan.
Vi var hos min masns bror och hans tjej och hans söner
De hade fått ett stort växthus på gården det var L som hade det



skulle också vilja ha ett men det får jag köpa nästa år.

sedan hade dom en så gullig kalv i ladugården så den måste jag bara ta kort på



sedan tog jag kort på en fågel i träd här i morse på våran tomt



Idag kommer uppfödaren hit och ska hämta en av sina hundar som vi haft i helgen
Det är Alice mamma Olivia som har varit här. Min son J har köpt bil en volvo
skattebefriad automat. Nu kan han ta sig när han vill utan att jag eller hans
pappa ska behöva köra honom överallt, nu kan han köra själv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratta J till bilen, kul!

Kram

2009-04-20 @ 23:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0