6 Juni

Idag är det Sveriges Nationaldag.
 
 
Idag strålande sol och väldigt varmt. Vi är nu hemma igen från husvagnen.
 
Idag grattar jag även på håll min mammas halvbror som fyller 90 år.
Vi visste inte att han fanns förrän mormor dog, men tyvärr vill han inte ha någon kontakt med släkten. Mormor lämnade bort honom som bebis till en Kerstin i Södertälje, han kom att bli fosterbarn där och blev inte adopterad så han fick ju ärva efter min mormor.
 
Ibland undrar jag hur min mormor och mannen träffades eller om det bara vara one night stand för dom. Det är något vi aldrig får veta. Jag vet att mannen som var far hade flera barn och var gift flera gånger.  Men jag blev glad att mannen som fyller år idag hans barn ville träffa mig så jag fick nya kusiner. Nu är det snart 3 år sedan jag fträffade dom, mycket pga corona.
 
Ja det var nog allt för idag tror jag
 
Ni får ha det så bra och var rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0