När ska allt återgå till det vanliga

Ja det kan man verkligen undra
 
2020 har det inte varit mycket aktiviteter alls, inga konserter inga loppisar ingenting. Jag har tittat igenom bilder från 2019 då var det nästan en sak varje månad med min bästaste Ann S. Jo en sak gjorde jag 2020 i februari , då var jag upp till min vännina Irene med familj.
 
2019
 
 
 
 
 
The Cadillac Band, då var Ann och jag och min man
 
Det är sagt att dom kommer i maj tror jag det var men jag tror inte det blir så, inte med den begränsingen av sittande som är nu. Så jag tror det kommer att gå ett år till innan vi får se dom här på ön.
 
Vi såg även Diggiloo med våra respektive
 
 
 
Sedan i November var vi och åt mat och såg Wallmans show i Visby, då var det jag och Ann och min man.
 
Jag saknar allt detta att inte kunna göra något. Men jag fick i alla fall träffa Ann för en fika förra året och det är ju alltid något. Annars håller vi oss för oss själva så mycket det går. Man vet ju inte om dom man träffar är smittade utan att dom vet om det.
 
Det var allt för den här gången
 
Cyber kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0