sista dagarna i månaden

På måndag är det en ny månad igen, det går fort nu.
 
 
 
 
Idag torsdag fyller kusin Håkan år, jag grattar honom. 
I morgon fyller kusin Mats 60 år, jag grattar honom också.
För några dagar sedan fyllde kusin Ulrike år som jag tyvärr glömde bort. Många kusin dagar nu.
 
Hoppas ni alla kusiner har haft och kommer få en fin födelsedag
 
Här på Gotland har nästan all snö försvunnit och snödroppar är på väg upp.
 
 
 
I morgon ska vi in med min lilla röda bil på service innan besiktning. Vi får köra med två bilar för det skulle ta 2,5 timme, så då kan vi uträtta lite saker medan bilen är på service.
 
I helgen kommer nog maken att vara på campingen och fixa på nya platsen, vovven och jag kommer att vara hemma. 
 
Jag skickar er alla en cyberkram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0