Tänker tillbaka till 2016

Nu när man inte kan resa i dessa covid-19 tider så får man tänka tillbaka helt enkelt och det gör jag med lite bilder.
 
Jag var hos Siv och Janne och hälsade på som jag brukade några gånger om året. Detta var i Juni 2016 då vi gjorde lite utflykter. 
 
 
 
 
 
Vi var och hälsade på Ulla och Wella i Virsbo, som också är där min farmor o farfar har levt och dött. Vi var på kyrkogården och satte en blomma på deras grav men tyvärr så var stenen borta. Men kyrkovaktmästaren hade varit så gullig så hon hade märkt ut var platsen var så jag kunde sätta en blomma.
 
 
 
 Sedan åkte vi runt i deras härliga bil och då passerade vi där min pappa arbetade vid 16 års ålder
 
 
 
 
detta foto är från 1941 när min far var 16 år gammal..han står på översta raden längst till höger, han hette Stig Andersson.
 
Min farmor och farfar, lite dåliga bilder tyvärr
 
 
 
Jag i Virsbo som liten
 
 
 
Farmor och farfar dog 1962.
 
När vi sedan hade varit hos Ulla och Wella och fått god mat åkte vi vidare till Västerås för att se The Cadillac Band i Carlforsska.
 
 
Bilden är på Raymond Björling och Rebecka Karlsson
 
 
 
Jag och Rebecka Karlsson
 
 
 
Det var en fartfylld dag med många olika möten.
 
Nu får man bara tänka på detta och resandet blir nog inte i år heller tror jag. Nu väntar vi bara på att få vaccinera oss.
 
 
 
Det var allt för den här gången, idag är det tio grader varmt och strålande sol ute.
 
 
Jag önskar er alla en trevlig helg 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

En dag att minnas och tack för resan tillbaka till denna fina dag med dessa fina foton 🤗

2021-04-15 @ 11:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0