fortfarande sommar ute

Idag har vi 17 grader varmt ute men ingen sol men den kommer väl kanske
 
bilden är tagen i augusti
 
Idag blir det nog inte så mycket gjort tror jag.
 
Har pratat med min mamma som alltid i telefon på måndagar.
 
Maken börjar sin beredskap i morgon tisdag igen det blir tätt nu när dom är bara 3 st på hans jobb så dom får dela beredskap mellan sig för att det ska fungera.
 
I går den 13 september var det 34 år sedan jag gifte mig första gången, vi har nu varit skilda i ca 17 år och var gifta i ca 16 år. Nu är jag på mitt andra äktenskap där vi varit gifta i 13 år.
 
Annars har vi bara varit hemma i helgen och tagit det lungt, städning i söndags av hela huset.
 
Cyber kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0