en kylig morgon

Idag var det bara 12 grader ute när jag vaknade, så det var bara att sätta igång kaminen. Vi har inte satt på värmen på elementen än men det ska nog göras nästa helg om detta ska fortsätta.
 
I lördags var vi vid husvagnen en stund, maken tappade ur vattnet ur vagnen så nu är det vinter säkrat men vi kan ligga där ändå det är bara att fixa vattendunk så funkar det.
 
I går söndag var makens son o barnbarn här och min son och åt middag. Idag måndag regnar det lite ute och vovven sitter på terassen och tittar.
 
Essie var i skogen i går och sprang men inget gevär fick följa med för man får ju inte skjuta för hunden. Hon skulle bara tränas inför jakten i oktober. Hon är jätte duktig säger maken
 
Denna bilden är tagen med kameran som sitter ute dygnet runt.
 
Idag blir i alla fall en inne dag för mig så jag får se vad jag hittar på
 
cyber kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Ulla . B

Här är soligt och fint idag☀️Må gott 🤗

2020-09-07 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0