1 Oktober

kommer med blåst och lite lätt regn men dock 13+ C ute. September har varit en riktig sommar månad skulle jag säga. Vi får se hur Oktober ser ut.
 
comes with wind and a little light rain but still 13+ C outside. September has been a real summer month I would say. We'll see what October looks like.
 
 
 
Jag har nu köpt en web kamera så jag kan se folk på nätet igen. Har inte haft det på något år men nu så kan jag se er igen och prata
 
I have now bought a web camera so I can see people online again. Have not had it in a year but now I can see you again and talk
 
Ikväll är det handlar dags igen som alltid på Torsdagar, det blir när maken kommer hem.
 
Tonight it's shopping time again as always on Thursdays, it's when my husband comes home
 
Cyber kramar till er
 
Hugs to you all
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0