sol , sol, sol

idag fredag och sol men det är bara 10 gr varmt men maken säger att det ska bli upp till 18 grader varmt idag, så vi får väl se hur rätt han har. Han slutar tidigare idag så vi kan åka ner till campingen o bo där en natt och hem i morgon igen.
 
 
 
Var på konsum igår här i Roma, vi var ganska sent och då var vi nästan ensamma där, jag ryser bara jag går in i en affär just nu, men mat måste man ju ha i alla fall.
 
 
Hittade en bild på mig när vi var hos min farmor o farfar i Visbo, jag var 5 år när dom dog, tyvärr finns ingen bild på mig tillsammans med dom
 
     
Min pappas grav i Stockholm för ett antal år sedan, jag har inte varit där på 3 år nu så jag vet inte om stenen finns kvar längre. Mamma slutade att betala för det för några år sedan och jag är ju inte så himla ofta i stockholm, i år blir det ingenting som det ser ut nu
 
 
 
Jag och Queen för ett antal år sedan , hon gjorde spårprov i skogen och det gick bra har jag för mig, hon är borta sedan länge nu
 
 
 
Det var nog allt för den här gången. Tänk på andra och håll avstånden
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0