släkten

Släkten är alltid värst säger dom, men där kan jag inte hålla med faktiskt. Jag har inga fastrar eller mostrar längre i livet, bara en massa kusiner. Jag träffar dom inte så mycket,sist blev det på en fasters begravning, en kusin har jag inte träffat på många långa år, en kusin har tyvärr gått över till andra sidan. Jag har även en fasters man och min mamma kvar i livet också.
 
 
I bland när man släktforskar kan man få mera släkt som i mitt fall. Jag har träffat kusin Michael och hans syster Ulrike tre gånger,dom har en bror som heter Peter också men honom har jag aldrig träffat, deras biologiska farmor är min mormor, så vi är kusiner. Deras pappa (han lever ) och min mamma är halvsyskon. Den mannen har jag aldrig träffat för han vill inte ha kontakt och det måste man respekter. Dem är jätte trevliga och bor på andra sidan havet, vi får se när det blir nästa gång vi ses igen.
 
 
Sedan har vi Mikael och hans tvillingbror Hans, deras farfar och min farfar var syskon så då blev vi sysslingar. Dem har jag aldrig träffat, skulle ha träffat dom förra året men tyvärr så blev jag sjuk och låg dålig i 2 veckor, jag hade verkligen sett fram mot att träffa dom. Dem bor också på andra sidan havet.
 
 
Sedan har jag hjälpt några att hitta sina rötter som dom har kontaktat med bra utgång faktiskt, det är ju tråkigt om dom inte vill ha kontakt men det är ju upp till dom , men i dessa fall har det gått utmärkt
 
 
Så dessa blombilder är till min släkt med sina respektive, (några av dom har jag som vänner på facebook)
 
 
Alla blombilder har jag fotat i vår trädgård här på Gotland.
 
Önskar er alla en härlig dag och håll avstånden
 
Kramar till Er alla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0