sista dagen den här månaden

Vaknade vid 8.30 i morse av att solen sken, drog upp rullgardin och fick se två starar som plockade små grenar till sitt bo o sedan satt dom på detta trädet som jag kallar fågelträdet
 
 
Det är flera hålor i trädet där dom brukar ha sina ungar, jag ska sätta ut en kamera senare som fotar fåglarna så slipper jag själv sitta på passning när dom börjar titta ut. Men dom två sista åren har jag suttit på en stol med min egna kamera i högsta hugg o fotat som en dåre.
 
Jag har träffat lite kändisar som jag gjort ett kollage på, jag har träffat flera men detta sätter jag in så får ni se
 
 
Sista bilden är på min födelsedag för många år sedan när jag fick gå upp o sjunga med Little Gerhard och The Cadillac Band och jag kan säga att jag kan inte ta en ton och kan inte sjunga så jag tror dom hade roligt åt mig....hahahaha....
 
Min hobby har blivit att släktforska och jag har gjort det ordentligt på min mormors sida och där har jag för några år sedan fått nya kusiner jag inte visste fanns, dom är jätte trevliga, har träffat dom två gånger på fastlandet. Har även fått nya sysslingar på pappas sida som jag ännu inte har träffat, skulle träffat dom förra året men då blev jag tyvärr sjuk och var dålig i 2 veckor.
 
Sedan har jag släktforskat åt andra och dom har varit nöjda.
Vi får se vilka jag kommer fortsätta forska på.
Nu ska jag ta hunden och gå ut i solen en liten stund
 
 
Hoppas ni alla får en härlig dag
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0