13 juli

Ny dag , ny vecka, idag sol men dock 15 grader varmt ute.
Maken har haft tre veckors semester och började jobba idag igen och han började med beredskap dygnet runt i 7 dagar.
 
Vi har varit på Fårö bland annat och tag med oss en kaffekorg och vovven, så vi behövde inte träffa några människor. Bilden taget genom bilfönstret
 
 
det regnade när vi kom av färjan på Fårö men sedan blev det vackert väder och vi kunde njuta av dagen. Essie är jätte duktig när vi är ute på våra äventyr.
 
En annan dag var vi i Herrvik, och en annan dag på camping och åkte längst med Eksta kusten
 
vi har gjort saker där vi inte har varit nära andra människor. Vi var nere vid hamnen i lördags, vi bara körde runt och jisses vad folk, dom satt inklämda på restauranger bredvid varandra, hur vet dom om dom smittar eller inte. 
 
Jag har träffat min mamma 2 ggr sedan i februari när jag har handlat åt henne, dom har å hämtat kassarna här men utanför staketet , varför skulle jag gå nära henne om hon kan smitta eller jag, skulle hon bli sjuk i covid-19 kan jag i alla fall säga att det var i alla fall inte jag som smittade henne, vi träffar inte ens min mans mamma av samma anledning.
 
 
 
       vi var även till Djurparken som ligger i Eskelhem                      
 
 
 
 
 
 
                                                    Alla höll avstånd i djurparken
 
 
Det var nog allt för den här gången och tänk på att hålla avstånd så ingenting händer med era nära och kära eller med er själva för man vet aldrig.
 
                                                    Cyber kramar till er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0