Andar finns dom

Finns det ett liv efter detta, jo jag tror faktiskt det. Jag har sett lite saker och fast jag inte vet vad det betyder så tror jag på ett liv efter detta, så se upp senare så kanske jag kommer o besöker er. 
 
När vi tog bort vår första tax så kom hon till mig mitt i natten o talade med mig, det var så man kunde ta på henne och känna henne. Andra gången så såg jag en man i hallen i rutig skjorta, jag har även sett en katt som sprang upp på övervåningen. Och nu för ett par veckor sedan så såg jag en fågel i sovrummet och det kan jag säga var jätte verkligt så jag trodde att den kommit igenom fönstret men det hade den inte kunnat gjort.
 
 
Vad händer framöver hos mig då, om ni nu mot förmodan skulle vara intresserade vilket jag kanske inte tror ni är
 
Men ändå:  i oktober ska jag o maken upp till södertälje en helg, han ska se hokky om han nu inte har beredskap, så S vi kanske kan fixa till lite folk o ha fest när männen inte är hemma eller ??? :) :)  Det blir även att se lite underhållning i form av The Cadillac Band i oktober. November har jag inga planer på något än vad jag vet.
Dec ska jag upp till S o E igen och parta :)
 
Tyvärr så har alla gamla vänner försvunnit så nu får jag ta och skaffa mig lite nya vänner.  Men det är inte lätt att hitta nya som man kan lita på, glad att jag har kvar vänner i stora staden men omnejd.
 
Önskar er en trevlig helg och kör försiktigt

Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Klart att andar finns....du skulle vara med på Ajvide!
Du hade väl inte så många vänner i ditt första äktenskap med B heller? jag trodde det hade blivit fler nu. Men ofta beror det väl på att vi med värk inte orkar? Skönt du kan åka till storstan ibland och "festa" loss!
Kram!!

2012-09-15 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0