Hemma igen

Så har jag då kommit hem från resan till fastlandet på några dagar. Bodde hos S o E som vanligt och trevligt var det.
Jag hade bestämt träff med Kjelle på Radio Viking som ligger på Ekerö.







Kjelle i studion




Jag och Kjelle



Här kommer lite andra bilder under min vistelse på fastlandet






Denna nallen o glas fick Madde på sin 23 års dag, kortet hade jag gjort till henne



Tack Siv och Erik för vistelsen hos er, vi ses i Juli igen.

Tack till Kjelle alltid lika trevligt att träffa dig.

Ha en bra vecka alla


Kommentarer
Postat av: Siv

Det var en mycket trevlig vecka och vad mycket vi hann med! Ha en fin vecka med nationaldagsfirande och annat :) Kram

2012-06-04 @ 23:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0