Torsdag

I går kväll var maken och jag och handlade i stan, sedan åkte vi ner en snabb sväng till stranden och då hittade jag lite Gåsar som flög.





Nu börjar jag få i ordning i hobbyrummet, det skulle väl tapetseras om men det får vara i nuläget.
Var och köpte lite rosa backar igår men det ska till mera backar till mitt material, det blir ju dammigt när det ligger på hyllorna









I eftermiddag blir det tandläkaren, hade bara ett pyttelitet hål så det får dom fixa.
Annars så är vädret varierande sol och mulet och lite blåst, men ganska varmt ute men inte inne så jag eldade lite i kaminen .

Ha en fin torsdag


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vad kul att se bilder från ditt hobbyrum. Jag tillbringar också mycket tid i hobbyrummen som jag har i källaren. Nu funkar visst min blogg igen. Tusen tack för att du skrev det på din blogg, annars hade jag inte haft en aning om det. Kram

2011-09-29 @ 10:58:56
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Lycka till hos tandläkaren!



Kram

2011-09-29 @ 11:08:18
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Fint hobbyrum, med bra ordning :) Hoppas att inte tandläkaren gjorde dig alltför illa. Ha en trevlig helg! Kram

2011-09-29 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0