Sista dagen

med vår hemtelefon sedan är det bara mobilerna som gäller.


I går onsdag var vi hos Lotta som fyllde 40 år, mycket trevligt.


En bild på fasan som jag tagit genom fönstret




en bild på några av våra hundar där dom myser med sin husse
Alice, Queen och Panzy, räknat från vänster





en bild på Alice och hennes mamma Olivia och Queen
räknat från vänster





Skulle ha varit hos tandläkaren idag men jag fick ringa återbud, dålig i magen och då vill jag inte sitta där i tandläkarstolen, fick en tid på onsdag nästa vecka i stället.

Nu kommer det snöflingor neddansande från skyn, ska det aldrig ta slut.

Önskar er en trevlig torsdag


Kommentarer
Postat av: Ia

Även här funderar vi på att avsluta den fasta telefonin...men samtidigt är man då aldrig fri...nåja, det visar sig!!



Här skiner solen och det är ett underbart väder!

2011-01-20 @ 12:18:40
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Har ingen fast telefoni var ett år sen jag sa upp det så det är bara mobil så räknas

Vilka fina kort du visar

Ha en skön kväll

Kram

2011-01-20 @ 18:37:37
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingrid

Jag fick ett meddelande från en av mina systrar också häromdagen om att de slutat med fast telefoni, det blir väl mer och mer vanligt.



Hoppas att du snart mår bättre!

Kram Ingrid

2011-01-20 @ 19:17:14
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Lambergsfrua

Vilka go'a hundar ni har :)

Kan förstå varför man slopar sitt fasta telefonabonnemang. Går ju lika bra med det mobila nu när företagen tävlar i att sänka avgifterna.

Önskar dig och de dina en lugn och trevlig helg.

Kram,

Lambergsfrua

2011-01-21 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0