Det kan vi inte klaga på

Värmen kan vi väl inte klaga på nu eller hur? Idag är det lite svalare och det blåser lite.
Vi har varit som jag kanske har skrivit förut på Sandhamns Camping här på ön, vi var där i tre dygn, det var en mycket fin och välskött camping, dit vi säkerligen kommer att återkomma.




Vi hade två hundar med oss och dom skötte sig på bästa sätt.


Maken och jag var i Almedalen härom kvällen



Vi gick även en tur på strandpromenaden och sedan var vi inne i Botaniska trädgården










Visby Hamn









Rosen hittade jag inne på Botaniska Trädgården




Denna fjäril tog jag i morse på grusgången.

Sedan är det ju Markus vovve som är så härlig och gosig och fin




Det var nog alla bilder för den här gången så håll till godo





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi åkte förbi Sandhamns camping igår när vi varit på Djupvik och badat och vi konstaterade att det var många campare där nu.



Fina bilder du tagit!!

Kram Ingrid

2010-07-14 @ 17:34:29
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lillemor

så mycket fina bilder du plåtat och som vi får ta del av

Ha det gott i värmen

Kram

2010-07-18 @ 06:53:55
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

hej! nu hittade jag dalmatinern, de är fina!

2010-08-20 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0