helgen

Har dålig fantasi på rubriken.

I helgen har jag varit på julmarknad här där jag bor, trevligt. Jag handlade ingenting för det fanns inget jag ville ha och då ska man inte köpa tycker jag, bara för köpandets skull.
Vi var sedan i Visby och köpte en gemensam julklapp till oss själva och det blev en ny diskmaskin som är lite större än den vi hade förut.
Söndagen var vi i Hamra och hälsade på J och L med alla våra taxar. Alice är ju våran vovve numera. Vi har varit fodervärd åt henne i några år men nu har uppfödaren skrivit över henne på oss.

Jag har inga bilder efter helgen.

Den här veckan vad händer då:
på fredag eftermiddag flyger jag till stockholm och hem på söndag igen. Ska till min vännina o hennes familj.


Kommentarer
Postat av: Catharina

Välkommen till Sthlm. Försöker ringa I på torsdag kväll.

kram Cathi & Loppan

2009-12-09 @ 05:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0