Show

Lördagen den 17 Mars var The Cadillac Band på Gotland, jag säger som jag sa sist dom var här 2010, Dom var syper dyper bra, vilka röster, vilket ös, vilken stämning. Publiken var det verkligen tryck i. Det var fullsatt både fredagen och lördagen.
Det var jätte bra allting, här kommer lite bilder från kvällen, jag tog många men alla blev inte bra.




En man från Danmark



Gert Lengstrand ( Streaplers)




Ida Kjellberg



Little Gerhard



Lotta Hedlund


Svenne Hedlund


Tommy Blom (Tages)


Tommy Blom hade problem med stämbanden och hade fått talförbund men han var med ändå.


Jag vill TACKA bandet för att ni kom till Gotland. Hoppas på flera gånger.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag förstår att man borde varit där.

Kram och trevlig söndag!

2012-03-18 @ 12:50:52
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Låter som om ni hade trevligt! Alla artister är ju still going strong :) Fina bilder också! Kram

2012-03-19 @ 00:11:36
Postat av: Elisabet Björklund

Låter roligt. Hade velat vara med.

2012-03-27 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0