Så var helgen slut

Tack för alla grattis hälsningar via facebook och telefon och sms.
I fredags fyllde jag ju 55 år och hade beställt tårta och smörgåstårta.
Den vanliga tårtan tog slut på fredagen.

Denna vackra blombukett fick jag av min make



Det var cafe Route 143 i Roma som hade gjort den goda tårtan.



På kvällen var vi ute med våra goda vänner S o E och åt middag på restaurang Allèn i Visby



På lördagen hade vi lite folk här , vi var sammanlagt tolv stycken, jag bjöd på smörgåstårta



Det var jätte smaskigt.

Vi firade även vår 5-åriga bröllops dag


Idag söndag var jag och maken och fiskade, ja jag fiskade inte , utan hade en bra bok med mig och kameran
så här kommer lite bilder som jag tog under dagen.







Det var nog allt som hänt under helgen

Ha det så bra alla



Kommentarer
Postat av: Siv

Tack för att vi fick vara med och fira dig samt smaka på de jättegoda tårtorna! Stora kramar från oss båda

2012-04-29 @ 15:53:45
Postat av: Siv-Britt

En fin firre maken fick!!

Du verkar haft en trevlig helg!!

Tack för alla fina bilder du delar med dej av!!

Kram

2012-04-29 @ 17:45:35
Postat av: Elisabet Björklund

Det var ju en hel det. Såg ut som om du hade en riktigt fin födesedag och flera dagar på raken.

Ha det fortsatt gott

2012-05-04 @ 09:11:21
Postat av: Anna ..tassar in..

Hallå där på min favorit ö..grattis säger jag fast jag inte alls känner dig..men är det en gotlänning så måste jag..för du vet..jag älskar Gotland.



Vi gifte oss i Visby..long time ago..och allt sedan dess är jag så pass fäst vid vackra vackra Gotland..



Nu ska jag scrolla och njuta av din fina blogg..

2012-05-13 @ 19:00:10
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in..

Ja och du förresten..om du vill smyga in hos mig o se vad jag hade för mig på din ö..så finns det under typ juli 2010 :)

2012-05-13 @ 19:12:34
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0