Minnes blogg

Idag minns vi min pappa som har varit borta i 30 år






Mamma och pappa 1955




16 Juni 1956 gifte de sig



11 April 1982 dog min pappa bara 56 år gammal. Graven finns inte längre kvar.




Jag och pappa

Pappa



Pappa och hans föräldrar i Virsbo




Min farmor och farfar har varit borta i 50 år i år, farmor Elsa dog 2 juli och farfar Sigfrid dog den 29 Nov - 1962




Tyvärr har jag ingen annan bild på deras grav än denna, om någon släkting till mig läser detta så titta i era gömmor om ni har en bättre bild av farmor och farfars grav.


Jag hos farmor och farfar, men tyvärr så finns ingen bild på mig och dom tillsammans. Äen där kan släkten titta i sina gömmor.


Jag har ingen bild på mig och min pappa när vi var äldre.

Vart har dessa 30 år tagit vägen, jag kom ihåg att jag ringde till mammas jobb och dom sa att mamma hade åkt iväg till sjukhuset till pappa för dom hade ringt efter henne, jag åkte iväg till sjukhuset och just när jag kom dit så hade han dött.

pappa och hans systrar
Från vänster är det Gertrud, Sigrid , pappa,  Inez o Gunnel.
Bara Gertrud o Gunnel finns kvar i livet



Det var några ord och bilder om min far, jag tänker på honom idag och hoppas kanske att hans två systrar som är kvar i livet också tänker på honom idag.

Ha en fortsatt fin dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag förstår att du tänker på din pappa idag. Sorgen förbleknar med åren, men saknaden efter de man mist finns alltid kvar.



Varm kram, Ingrid

2012-04-11 @ 17:03:25
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Håller med Ingrid, saknaden finns alltid med oss. Min far gick bort för 35 år sedan i juli och min mor gick bort för 6 år sedan i maj.



"Ingen dör så länge hon lever i hjärtat på dem som älskar henne"



Kram

2012-04-11 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0