8 April

Idag grattar vi min son som heter Joakim och fyller 23 år, han föddes  klockan 23.33.

Jag har inte skrivit i bloggen på några veckor för det har inte hänt så mycket. Idag skiner solen och vi ska om några timmar åka till min son som bor med sin pappa några mil från oss.



Jag älskar att fota och det blir mest natur och djur för det blir finast på foto tycker jag



Vi har idag dragit ut husvagnen från sin vinterdvala, den och bilen ska besiktigas på tisdag.
Jag får inte dra husvagnen på mitt körkort så maken får ta in den till stan på morgonen och så får
jag se om jag tar bussen in sedan eller hur jag gör.



Det var nog allt för den här gången.
Ha en bra påskdag och sköt om er


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en riktigt fin fortsättning på påskhelgen och lycka till med besiktningen.



Kram Ingrid

2012-04-08 @ 18:10:36
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

God fortsättning på påsken och grattis till sonen. Lycka till med besiktningen! Kram

2012-04-08 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0