Möte

med Fibromylagiföreningen på Gotland,

Det finns faktiskt en förening på Gotland som firar 5 år i år, Jag hade ingen aning om det men så såg min svärmor en artikel i tidningen så jag ringde och nu är jag medlem där. Det är cafeträffar mm mm och idag hade turen kommit till Bagarns på Hemse, jag trodde det skulle vara många som kom men det var jag o en tjej till och ordföranden Karin Zander. Det brukar annars vara 8-15 st som kommer på dom olika träffarna men dom hade annat för sig kan man tänka.  Jag var nervös innan jag åkte och när jag kom dit så försvann nervositeten.

Jag har ju haft fibrobylagi i ca 10 år nu och det blir inte bättre kan jag säga, snarare tvärtom. Men det är något man får leva med och göra det bästa av situationen.

Nu har jag skaffat ett hobbyrum där jag gör mina kort och det är jätteskönt att ha något att göra.

Ha en fin fortsatt tisdag kväll


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kan du inte sätta in lite bilder på dina kort? Jag är nyfiken. Kram

2011-09-27 @ 18:18:48
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/
Postat av: Siv

Det var en bra förening, alltid intressant och trevligt att träffa människor med samma livserfarenhet vare sig det gäller sjukdom eller annat. Kram

2011-09-28 @ 00:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0