kort

Det var en tjej som var intresserad av att se några av mina kort som jag har gjort och här kommer några, väntar på mera saker som man kan ha på korten, får ju skicka efter osv för här på ön finns ju ingenting. Mitt namn står skrivet bak på korten.

Gunnel: Det är väldigt svårt att skriva på din blogg, jag försökte nu 2ggr men det ville sig inte










Det kortet som är under detta är insidan där man även kan skriva







det är kort 10x15, det är mest framsidan som är klätt med något, jag blir bättre och bättre, har legat av mig med detta i många år

Så är det någon som har material som ligger och skräpar i sina lådor så tar jag gärna emot det :)

Ha en trevlig Onsdag


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jättefina kort! Jag har aldrig testat detta, men jag håller på lite med scrapbooking. Det är också kul. Knepigt med bloggen, men Blogspot har strulat med en del saker för mig också idag. Kram

2011-09-28 @ 10:24:12
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0