två inlägg på en dag

det brukar jag inte ha :) men jag var ute och stavgick på förmiddagen och jag hann just hem när det började snöa men det försvann lika fort som det kom.

jag gick ner till vår kyrka och tittade på min mans pappas grav sedan gick jag till minneslunden där jag stod en stund och tänkte på alla mina anhöriga som inte finns i livet längre.










Detta är vår skoaffär



Roma vallskvarn, här kan man köpa mjöl o bröd.mm



Det är en kilometer från mig och ner till kyrkan. Tyckte stavarna var bara ivägen när jag skulle fota så nästa gång blir det utan stavar.

Det var allt för idag


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Att gå till kyrkogården är fridfullt tycker jag. Vacker minneslund, fina foto!

Kram

2011-05-02 @ 17:05:27
Postat av: Inger Rozén.Chintoh

Hej Ing_Marie!

Jag hittade dig genom Inger maryissa!

Sådan vacker blogg.Naturligtvis från Gotland.Söta vovvar också.Förstår att du tittar på Mannen som talar med hundar.

Jag älskar alla djur,hundar och katter.Har två gosingar,Prinsessan Elvis och Leifi.De är i 7årsåldern.Annars har jag tre vuxna barn o 5 barnbarn.

För ärvarande har Blogger knas o jag kan inte skriva något.Torsdagen föll bara från.Vi får se hur det går,om jag måste byta blogg.Ha en trevlig helg!

2011-05-13 @ 11:46:34
URL: http://chintohs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0