taxeri

I helgen var vi barnvakt till tre taxar, då hade vi sammanlagt 7 hundar här i helgen , det gick jätte bra



När uppfödaren May-Gun kom så ställde dom upp sig på rad för dom visste att det fanns kompisar i bilen



Det fanns ett antal vovvar i bilen så sammanlagt var det tolv taxar som sprang o lekte. Det gick inte att få bild på alla tillsammans.

Jag tog en fin bild på May-Guns "Mercedes" som bodde här i helgen, jag måste säga att hon är min favvo bland hennes hundar eller vad tycker ni om den här skönheten



Nu kan vi väl säga att sommaren har kommit eller hur. När jag vaknade i morse så var det 15 gr varmt och strålande sol.

Jag har börjat på gym två dagar i veckan för min rygg och jag måste säga att det är mycket bättre.

Nu ska jag motionera tvättmaskinen och göra lite annat. Tänk vad dammigt det blir med all pollen

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilka fina bilder av alla taxarna!



Kram och ha en fin dag!

Ingrid

2011-05-10 @ 09:48:19
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Julia

Gulliga taxar, bra jobbat ändå att få med 8 på en bild :)



Julia

2011-05-10 @ 10:38:38
URL: http://hjulia.bloggplatsen.se
Postat av: Siv

Oj så många taxar, fina bilder!

Ha en fortsatt skön vecka :)

Kram

2011-05-10 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0