Sköna Maj välkommen

Nu har maj börjat sitt antågande i kalendern och förhoppningsvis gällade vädret också.

Valborgsmässoafton var vi och fikade hos goda vänner, sedan var vi bara hemma,
vi såg ingen eld det har vi inte gjort på många år.

Söndagen hade jag kalas för vänner och släkt, det var min mamma och hennes sambo, min svärmor, min son och hans pappa och våra goda vänner D o H. Tack för alla fina presenter jag fick.

Denna tårta fick gästerna mumsa på, det är blåbär och hallon




Torsdag är det dags för opikern att kolla min syn, förhoppningsvis behöver jag inte nya glasögon men det var tre år sedan sist.

Vi får tre dagbarn på fredag, det är tolv små tassar som kommer och stannar över helgen. Det är bara roligt att dom är här och undrar vad dom tänker när dom får se att dom kan springa på mera mark än sist dom var här :)

Soligt idag men dock lite kyligt men klockan är ju bara halv nio på morgonen, om en timme blir det frukost och sedan går jag med lite stavar.

Ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du hann ut innan det började snöa och hagla!



Kram Ingrid

2011-05-02 @ 12:38:36
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Ha en fin måndag, vi har mulet och + 8

Ikväll kommer vårt "dagbarn med fyra tassar" som ska vara här ett par dagar.

Kram

2011-05-02 @ 13:45:53
Postat av: Siv-Britt

Är det redan tre år sedan du bytte glasögon? Himmel vad tiden ränner iväg. Jag köpte ju nya för en månad sedan, då var det sex år sedan senast.

Kram

2011-05-02 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0