sista dagen i mars

Solen skiner så vackert ute men det är dock lite kyligt fortfarande ute




Detta är vårt soffbord




Ryggen har blivit mycket bättre men nu har en ischiasnerv kommit i kläm så jag har ont i ena hela benet, det tar på krafterna att ha fyllt 50 år får några år sedan :)
Nu har vi beställt båtbiljetter och fixat plats på campingen eller rättare sagt var det Monica J som ordnar en plats åt oss, tack för det Monica J.

I morgon är det första april , ska bli roligt att se vad tidningen har att luras med den här gången.
Ska till stan i eftermiddag och möta upp maken sedan är det lite handel som gäller.

Ha en trevlig torsdag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en fin torsdag du också!



Ja det är alltid spännande att se vad de hittar på i tidningarna.



Kramar Ingrid

2011-03-31 @ 10:43:27
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Hoppas att torsdagen har varit och är fin. Ja vi får se vad som händer i morgon, brukar vara något i dagstidningarna, vi har två. Kram

2011-03-31 @ 19:57:05
Postat av: Yvonne Johansson

Skönt att solen skiner hos er. Här ligger dimman på och vill inte ricktigt släppa. Det blir väl så när det bli varmare och fuktigare. Skulle ha åkt iväg för att fota tranerna vid Hornborgarsjön i helgen men jag vill ha sol, så jag väntar tills den tittar fram. Jag önskar dig en fin helg och att smärtan håller sig borta. MVH Yvonne.

2011-04-02 @ 10:19:58
URL: http://ymj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0