Godmorgon 2011

Ja idag är det ett nytt år och det snöar och är fortfarande mycket snö.
På nyårsafton var jag och maken och hade en date i stan igen, det är inte så ofta det händer, han har jobbat så mycket så vi har inte hunnit att umgås.
Vi gick först i affärer och sedan handlade vi. Vi gick sedan på bio och såg filmen Narnia och efter det gick vi på
Bistro Borgen för en god måltid.




på bion är det plats för 200 personer men vi var bara sex stycken som såg filmen så vi hade gott om plats. Filmen har ju gått ett tag och det var väl inte så många som ville gå ut på nyårsafton och se bio

När vi kom hem blev det tv och att invänta tolvslaget. Hundarna reagerade lite på smällare och ljus men det var inte så farligt, det var mest Alice som satt i fönstret och tittade på allt. Vi skulle aldrig kunna lämna våra hundar ensamma på nyårsafton för man vet ju aldrig hur dom reagerar när vi inte är hemma.

Idag ska vi försöka att komma iväg till min mamma för julklappsutdelningen som utgick på julafton.

Vi hämtade även biljetter till revyn som vi ska se i slutet av januari och vi ska även på bio i morgon söndag igen då ska vi se Änglagård-tredje gången gillt. Vi har sett dom andra filmerna så nu hoppas vi att denna är bra.

Jag har sett att några av mina bloggvänner försöker att få till en årskrönika och det är ju bra men ni som följer mig har ju sett på mina inlägg vad som hänt i år så jag tänker inte ens försöka mig på någon  årskrönika :)

Jag önskar er en fortsatt trevlig nyårsdag och ni som ska ut och köra ta det försiktigt

Kommentarer
Postat av: Catharina

Gott Nytt År!

Vad trevligt med bio : ) Du måste berätta vad du/ni tyckte om tredje Änglagårdsfilmen.

Kram

Catharina & Loppan

2011-01-01 @ 11:53:33
Postat av: Ingrid

Hejsan och god fortsättning!

Vi har faktiskt också varit och firat en nyårsafton på bio. Det var en föreställning som var avpassad så att de slutade precis straxt före tolvslaget. Det var ganska kul faktiskt, men det är många år sedan och jag har inget som helst minne av vad det var för en film vi såg.

Kram Ingrid

2011-01-01 @ 16:51:38
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0