DularGård

Idag lördag har jag och maken varit på julmarknad hos min facebook vän Kicki Kolsjö och hennes man. Ja jag känner dom innan facebook kom in i min värld :)








Kicki





Så mycket fina saker Kicki gör,



Tack Kicki för att jag får ha mina egentillverkade kort hos dig :)




Här kommer några bilder till på vad Kicki har gjort






Både Kicki och hennes man Olle värnar mycket om den lilla piggiga saken Igelkotten
Denna gården har kottarna till sitt förfogande










Olle har även gjort en dvd som handlar om honom de små kottarna



Här är ett smakprov av en bild från dvd:n




Allt var mycket fint Kicki, du kan vara så nöjd och jag hoppas du får mycket kunder i helgen



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så trevligt det ser ut och så mycket fint de har att sälja.



Ha en riktigt härlig helg!

Kram Ingrid

2011-12-03 @ 14:35:56
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Där har jag varit, det finns mycket fina saker. Jag köpte vid det tillfället en jättefin tekanna som Kicki målat (lamm).

Ha en fortsatt trevlig andra advent!

Kram Siv

2011-12-03 @ 18:08:54
Postat av: Siv-Britt

Tack för rundturen!! Mycket vackert!

Har hon försäljning hela året?

Ha en fortsatt fin advent.

Kram Siv-Britt

2011-12-03 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0