Onsdag

Idag vet nog inte vädret riktigt hur det vill vara, ibland sol och ibland inte.

Nu väntar vi på att vattenledningsrören ska komma, vet att dom har kommit till stan, vi får ju nästan inget vatten i ledningarna så det är dags att byta ut allt. Vi har även grävt en grop så kommunen ska godkänna, alla med eget hus måste ha en infiltrationsbädd, sådan är lagen. Bönderna får sprida ut sin skit på åkrarna men vi som är två personer i ett hus får inte ha vår "skit" var vi vill :).
Nu kom en pall med rör och rördelar, han som körde lastbilen, hans svägerska var släkt med min man...häftigt :)

I går gjorde jag en kladdkaka och åt lite glass och drack en kopp med Vanilj the. Bilden blev lite suddig




Jag vet inte om jag berättat att vi hade främmande från Skåne i Juli och att vi då en kväll var på Burs Cafe och åt en god middag och lyssnade på musik. Det var Bo Lickander som sjöng Elvis och sedan Country Musik




Jag gillar den sortens Musik

I går var det ju Elvis dödsdag, gillar hans musik skarpt, har en massa LP skivor som jag ska försöka få in på datan och kopiera ut på cd-skivor och det lär bli en hel del.

I morgon fyller svärmor 87 år, så då åker vi dit på kvällen eftersom maken jobbar på dagarna.

Ni får alla ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Siv

Hej, vad bra att ni får nya rör :)

Ja bönderna har privilegium dom!

Tänk att det är 34 år sedan The King gick bort, vad tiden går fort (min far gick bort en månad innan Elvis förresten). Ha en fortsatt fin onsdag. Vi har det bra med vovven denna vecka. Kram

2011-08-17 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0