Måndag

När jag tittar ut genom datarums fönstret så ser jag regnet strila ner och vad ser jag mer, jo att vår fina amaryllis blommar med blommor och det nu i Augusti, helt otroligt, ska bli roligt att se om den blommar i December också.

I lördags var vi hos min svåger och svägerska på grillmiddag, svärmor har ju fyllt 87 år så då passade dom på att bjuda dom närmaste...Tack för det .




På torsdag kväll får vi fyra extra taxar så vi kommer att ha åtta stycken. Hjälp hur ska det gå :) Det kommer att gå jätte bra för dom känner varandra. Tycker det bara ska bli roligt.
På lördag är det dags för Slite Marknad och det kan vi inte missa :)


Ha en fin Måndag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj, är det redan dags för Slite Marknad! Det börjar bli höst.



Ha en fin måndag själv!

Kram Ingrid

2011-08-22 @ 12:24:10
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0