Tisdag

Idag strålande sol och varmt, det är VÅR äntligen :)

I eftermiddag ska jag besiktiga min bil, håll tummarna, men den har alltid gått igenom

Min bild på Kronprinsessan o Prins Daniel som jag skickade in till GT i en tävling,  såg idag att bilden inte var med, dom tyckte tydligen inte om den :( men jag tycker om den i alla fall och det är huvudsaken.


Såg en stor katt i grannens trädgård häromdagen




Vi håller på att bygga ut hundgården :) pinnar är fast och trådar uppe och nere, nu ska bara själva nätet på också men det blir i påsk när maken är ledig




Det blir mycket för hundarna att springa på men vi har så stor tomt så det gör inget att det blir staket runt om huset.

Idag åker min svägerska från Thailand med direktflyg som tar femton timmar, hon landar på arlanda vid sjutiden i morgon bitti, och i morgon eftermiddag är hon här på ön igen.

I påsk ska vi gå på loppisar om det finns några och på påskafton får vi främmande

Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag hjälper till med en tumhållning!

Lycka till!

Kram

2011-04-19 @ 10:13:33
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Det var en jättefin bild på Victoria och Daniel.

Lycka till med bygget!

Hörde att bilen gick igenom, fattas bara annat med en sån bra bil!

Kram

2011-04-19 @ 17:03:05
Postat av: Lillemor

En Glad Påsk önskar jag dig

Kram

2011-04-21 @ 07:10:06
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0