Måndag

Såg på Facebook att min svägerskas dotter och son är i Thailand och att det var över 40 gr varmt, jag kan ju säga att vi har 12 grader varmt men ingen sol, någon gång ska vi också åka till Thailand, men det behövs pengar till det också.

Hörde på radio och i tidningen på nätet att det var ett bomhot vid skattemyndigheten i Visby, dom väntar på bombtekniker som är på väg med båten till visby och ska se om det är en riktig bomb eller inte.

Kortet nere är taget i trädgården i går



Jag mår mycket bättre nu, jag har ju haft så ont i ryggen och jag måste vara försiktig med allt jag gör så det inte kommer tillbaka igen, men fick ont i benet efter det men det är också bättre men nu ska jag till sjukgymnast på torsdag så får vi se vad han säger.

Bilden kommer från vår husvägg, jag tycker inte om dessa djur men blev en fin bild tycker jag



Önskar er alla en fin dag




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det var ett jättefint foto av spindeln!!



Kram Ingrid

2011-04-11 @ 15:01:48
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Men så vackert med vårblommor!

Och spindeln...jag har också sett en i år.

Krya nu på dig!

kram

Postat av: Yvonne Johansson

Vilken fin bild det var på spindeln. Spindlarna här i Sverige är helt ofarliga som tur är, och det betyder otur att ha ihjäl dom, sägs det. Jag gastnade i spindelnät en gång när jag gick i skogen som barn. När jag tittade upp så hängde det en spindel mitt framför ögonen på mig, med ett kors på ryggen. Gissa om jag skrek. Nu för tiden är jag inte rädd för dom. Jag räddar dom istället om dom hamnat i nöd. Kram Yvonne.

2011-04-12 @ 23:54:34
URL: http://www.ymj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0