28 April

Idag fyller den här skönheten 6 år
My dog´s birthday 6 years old



Jag vill tacka alla på Facebook som grattade mig på min födelsedag igår,  maken och jag firade även bröllopsdag, när han kom hem från jobbet så åkte vi och åt middag på restaurang

I get this flowers from my husband



Ängeln fick jag av en vännina och kedjan fick jag av min man



Vi åt plankstek



Idag torsdag är det sjukgymnasten som gäller sedan lite handel i stan.

Solen skiner men det är dock inte någon värme ute, det skulle bli kyligare nu

Ha en bra torsdag


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Du verkar haft en trevlig dag!!

Önskar dej en fin helg också!!

Hur har du det med ryggen?

Kram

2011-04-28 @ 09:30:57
Postat av: Siv

Grattis lilla Alice på din dag!

Kram



P.S. Visst är den bra den där restaurangen?

2011-04-28 @ 17:02:00
Postat av: Love

Hej Ingmarie!

Sent ute men vill gratta till både födelsedag, bröllopsdag och vovvens 6-årsdag. Vår Gajus blir 1 år i maj och är i slyngelåldern då han testar mig.

Jag har lagt ner min facebok det passar inte mig har jag kommit på.

Vilken smaskig middag ni åt och du torkar väl rosorna du fick.

Visst är det en underbar tid nu man vill vara ute hela dagarna även om jag inte orkar göra så mycket.

Hoppas solen skiner över Gotland i helgen och att ni får en skön Valborg.

Kram

Love.

2011-04-29 @ 22:43:05
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0