så blev helgen

Min svägerska Elisabeth och hennes son Johan har varit nere på Gotland i Helgen.
Min svärmor åkte tyvärr på en hjärtinfarkt men klarade sig och kom hem i fredags. Elisabeth åkte ner för att vara ett stöd för henne.

Lördags kvällen tillbringade vi hos Raoul och Mita som är min svåger och svägerska, där fick vi god mat.


Elisabeth började med att göra detta medan maten var i ugnen







Så här blev resultatet



Sedan var maten klar och kom ut ur ugnen




Kvällen var mycket trevlig, Tack Mita och Raoul för allt.


Söndagen var vi hos min mamma och Kenneth där bjöds på tårta och kakor

det var jag och min man och min son och mitt x som var hos dom




Det var en del som hände i helgen, nästa helg har vi inte planerat något och ska inte så göra heller, nu behöver vi vara hemma en helg och fixa här också.




Kommentarer
Postat av: Elisabet Björklund

Vi hadde jättetrevligt maten var god och kaffet smakade bra.

2010-10-17 @ 18:50:22
Postat av: Ingrid

Det låter som om ni haft en riktigt härlig helg!



Ha en fin ny vecka.

Kram Ingrid

2010-10-17 @ 18:55:38
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Låter trevligt alltihop :)

Ha en trevlig vecka!

Kram

2010-10-17 @ 19:12:53
Postat av: Margit

Så kul att se kaffekvarn..och att inte bara se..utan att hon malar kaffet... Man påminns om barndomen...

Härlig mat..på den stora plåten....Var säkert jÄTTEGOTT!!!

Kramis!!!

2010-10-19 @ 20:05:55
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0