Kanelbullens dag

Idag har jag varit i stan, gick lite i olika affärer, hittade ingenting. Tycker den här ön har inte så mycket att bjuda på ibland. Jag köpte i alla fall tre kanelbullar eftersom det är den bullens dag idag.




Helgen har maken varit på spårprov men inte med våra vovvar, det var en hundklubb som skulle gå på markerna i jaktklubben han är med i så han var mark ansvarig dvs: han talade om vart dom fick gå och inte gå. Det var stående fågelhundar som hade jaktprov. Han tog en del kort och tog på den här söta vovven. Dom började klockan 08.00 och slutade 17.30




I helgen har det varit fint väder, annars så har det inte hänt så mycket. Det blåser en hel del så dörren får vara stängd idag.

Det var allt för den här gången


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja, idag får man verkligen hålla i hatten om nu nu har någon. Inte är det speciellt behagligt när det är så här.

Ha en fin eftermiddag!

2010-10-04 @ 14:57:02
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej ! det var bra att Du fick med Kanelbullen, skrev just det till Ingrid, att ingen poängterat det, men sen såg jag att Du gjort det.

Vilken vacker bakgrund Du har.

Blogger har inte mycket att välja på.



Vet inte om jag varit ine på Din blogg förut,ska ta mig en titt bakåt i tiden.Alltid kul med något nytt.

2010-10-04 @ 22:34:11
URL: http://eeljib982.blogspot.com/
Postat av: Love

Missat kanelbullens dag men det tar jag igen.

Inte är det vår husbil utan Kerstin o Jannes i Färna.Dom ska åka med den till Spanien och bo i den över vintern.

Vi har också en liten husvagn som står på tomten.

Bra när det kommer många gäster. Har avregistrerat den eftersom vi inte är ute o åker nu för tiden.

Fint väder här hos oss med sol o lite blåst.

Snart ryker en del träd på tomten för jag är rädd att dom kan ramla över huset om det blåser upp till storm. Har en granne som ska hjälpa oss för det är inte bara att fälla. Ha en bra dag.

Kramizz Love.

2010-10-05 @ 12:41:31
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se.
Postat av: Lillemor

Även jag missade kanelbullens dag. Här hos mig så blåser det ganska så mycket, men varmt i luften

Ha en fortsatt bra vecka

Kram

2010-10-06 @ 17:09:54
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0