Andra måndagen i november

usch vilken torftig rubrik det blev

Idag var det - 4 grader när jag vaknade vid åtta tiden, fullt av frost ute i gräset. Hundarna ut och sedan in med en hiskelig fart, det var kallt och blött om tassarna.

I går var makens son Markus med flickvän Lisen här och åt mat och fikade efteråt, det var mycket trevligt, Lisen är en trevlig tjej. Makens andra son Per var också hemma och åt, så vi var fem stycken.

Markus har ju med sig sin fina prickiga vovve som han har pli på, hunden är väldigt snäll och go.





Han springer inte på våra hundar, han vet var han har sina ben

Han och Queen blev nog lite kära i varandra, se bara vad dom kramas





Nu dröjer det ett tag till innan Queens fästman kommer tillbaka.

Jag såg några fåglar genom fönstret i går morse



Det var allt för den här gången.

Ha en fin måndag


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Vad söta de är!!:-)

2010-11-08 @ 15:29:00
Postat av: Ingrid

Hejsan!



Jag tycker att det ser ut som björktrastar på din gräsmatta. Ha en fin fortsättning på måndagen!



Kram Ingrid

2010-11-08 @ 15:48:25
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Vad gulligt det ser ut när de kramas :)

Kram

2010-11-08 @ 19:04:54
Postat av: Lillemor

Gullig bild på hundarna när dom myser

Ha en fortsatt bra vecka

Kram

2010-11-09 @ 06:46:09
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Jag älskar hundar

Även katter

Min Mamma älskade just Dalmatiner

Ändå hade vi Boxer, 6 st.

Kanske hon har en i den andra världen, där hon är nu,

Jag får fota mina grannars hundar.

Det blir nästa steg,

Har flera kort på gamla bloggar, men vet ej hur jag för över dem.

Tack för titten !

2010-11-09 @ 09:24:54
URL: http://parart222.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0