1 November

Då har en ny måndad inletts idag måndag. Vart tar tiden vägen?

Vad har hänt i helgen då? Lördagen var vi och hämtade en vedpanna till vårt spa.

Söndagen var maken och jag på fastlandet och umgicks med Siv och Erik.

Vi hade inte så många timmar på oss att umgås.

Vi åkte med 08.05 båten från visby - nynäshamn och kom fram 11.15 där väntade Siv o Erik på oss.


Jag tog en bild på  skulle ta på havet men det var sådan refektioner i glaset så vår bricka kom med




När vi hade installerat oss i bilen så åkte vi till



och till



När vi blev hungriga åkte vi tillbaka till Nynäsham, det var där vi var på Lidel också
vi hittade detta ställe och åt på




När klockan blev dags så åkte vi vidare mot ishallen i nynäshamn

där spelade Visby/Roma mot Nynäshamn
Det slutade med att Nynäs vann med 5-2




Tyvärr så var det en spelare i visby/roma laget som blev illa behandlad av en i nynäslaget så han hamnade på isen under fem minuter och till slut så kom det en bår som fick ta ut honom. Enligt tidningen idag så ska deras egen läkare i romalaget ta en titt på killen men han kunde tydligen sitta upp i går kväll enligt tidningen.

När klockan var lite över halv sju var det slut och då var det bara att åka till båten för vidare färd mot Gotland igen, det var fullsatt på båten så det var knök fullt.

Idag måndag har jag varit hos tandläkaren ska dit den 22 nov igen.

Det var lite om vad som har hänt

Ha en trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du har verkligen haft en innehållsrik helg! Jag har en kallelse från tandläkare som står och tittar hotfullt på mig - den 18 nov ska jag dit.



Kram Ingrid

2010-11-01 @ 16:13:10
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Tack båda för en trevlig söndag med olika aktiviteter :)

Kram

2010-11-01 @ 20:09:57
Postat av: Lillemor

Du verkar att haft en bra och mysig helg. Hoppas att din vecka blir bra

Kram

2010-11-02 @ 06:34:26
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Margit

Trevligt att se och läsa att ni har varit ute..och "roat er"...

Hoppas att tandläkarbesöket gick bra...

Kramiz!!!

2010-11-03 @ 10:46:58
Postat av: Anonym

Allt bra hos dig?:) kram!

2010-11-03 @ 19:03:14
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra fråga - VART tar tiden vägen? :/

2010-11-04 @ 10:01:33
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: anapanda

Kolla in min nystartade konstblogg :) Om du gillar den får du gärna tipsa andra om den också!

2010-11-04 @ 14:06:52
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0