Tisdag

Det har regnat i natt och på morgonen men nu är det uppehåll i alla fall.
Jag sträckte en muskel i skinkan igår och värken går ner i hela benet så det är svårt att röra sig just nu, men det går väl över ska jag hoppas.






En dag så träffade min man sin kompis P och han sa att han hade en husvagn till salu, så vi var ute och kikade på den och nappade på en gång. I går så hämtade vi hem den och gick igenom den när den väl stod på plats här hemma. Den är jättefin inne, lagom plats för mig och maken och några hundar, det var förtält med, det ska vi testa att sätta upp en dag. Så nu kan vi åka till fastlandet utan att hyra svindyra stugor osv.





Adria 450 , årsmodell 1978



Nu önskar jag alla en bra vecka


Kommentarer
Postat av: Ia

Precis en sån husvagn hade mina föräldrar!!!! Jättefin vagn till bra pris!!



Krya på Dig och var glad att det inte gökar utanför fönstret ;)

2010-05-25 @ 10:58:06
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Siv-Britt

Så ni har blivit med husvagn!! Grattis!

Vår står ju bara, mest öde.

Önskar dej en fortsatt bra dag o vecka!!

Kram

2010-05-25 @ 11:10:13
Postat av: Lillemor

Grattis till husvagnen, vad kul. Hoppas att du kryar på dig

Kram

2010-05-25 @ 12:31:48
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingrid

Grattis till husvagnsköpet. Där får ni säkert en trevlig sommar.



Hoppas att du snart blir av med det onda.



Kram Ingrid

2010-05-25 @ 12:55:02
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0