Fredag

Såg ju filmen kommisarie Späck igår på bio, och det var det värsta skit jag sett någon gång, inte värd pengarna i mitt tycke, 90 kr för det. En del satt och små skrattade men inte jag, jag gick med bara för att maken ville se den.

I natt och nu på morgonen har det kommit 24 mm regn. Det åskade vid fem tiden i morse sa maken men då sussade jag så gott.















I helgen blir det nog någon loppis annars så är det skönt att inte ha något inplanerat för det har verkligen varit för mycket av det nu. I kväll kommer sonen körandes hit för han skulle med in till stan i morgon.

Fredag nästa vecka åker jag och sonen till södertälje till våra goda vänner för att stanna några dagar.
Sedan ska vi ju gå på bröllop men det får nog bli i tv på lördagen när kronprinsessan gifter sig, jag kan tänka mig att det är mycket svårt att komma fram i sthlm då med bilar och folk, då ser man nog bättre på tv.

Det var nog allt för den här gången, ha det så bra och sköt om er till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Då vet man att filmen inte var något att se

Önskar dig en bra helg

Kram

2010-06-12 @ 06:55:13
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Margit

Ute på banan igen..efter hemkomsten från Kreta...lagt in en hel del bilder på bloggen...kolla gärna....

Ser din regnmätare..ppå mer än 20 mm. Tömde idag Lasses...och den var på 24 mm...ungefär lika...

Solen sken på fm ochregnat sedan på em...i morron ska det bli fint...

Kram!!!

2010-06-13 @ 21:30:38
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0