Så varmt så

Har varit vid stranden och solat idag, sedan var vi på en massa loppisar på vägen hem.

Denna hund äger en kompis till min make




Pelle heter denna söta vovve



Såg detta plan i torsdags när jag väntade på maken i stan




Undrar vart det var på väg någonstans


Var vid Sandhamns camping igår och tog några bilder




Fiskmåsen gick och skräpade på standen

Hittade denna kibb=kalv



Kibben stod vid en loppis.


En liten filmsnutt som jag tog i går vid Sandhamn på Gotland







Ni får alla ha det bra till nästa gång jag skriver

Det är stora och lilla Karlsö som ni ser på videon


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilka vackra bilder. Det ger liv åt bloggen! Du är ju duktig på det här med blogg och hemsidor! Ha det så jättebra och Tack för att du vill dela med dig av ditt liv. Kram <3

2010-07-03 @ 19:33:08
URL: http://maralutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0