Lite av varje

I lördags regnade det och åskade och blixtra så hela ön blev strömlös flera herrans timmar. Vi fick 60 mm regn på några timmar bara.




Vet inte om det syns så bra på bilden med allt regn, men ni kan väl föreställa er det ändå.


Söndagen tillbringade vi i Hamra, det var Hamra dagen.
När vi åte ut till Hamra så mötte vi denna tjuren på vägen
Dom fick in honom till slut dit han skulle.




Framme vid Hamra


Där hörde vi Göran Ringbom med musiker



Sedan fanns det Ko bingo, dvs folk betalade för att kossan skulle bajsa i en ruta




Sedan var det lite lotterier och loppisar mm.

Här kommer lite andra bilder jag har tagit andra dagar.
Djur tycker jag är lättast att fotografera







Idag Måndag strålande sol och vackert ute. Jag har blivit förkyld och hur roligt är det, men det går väl över.
Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Siv

Lät trevligt i Hamra :) Fina bilder!

Inte roligt att du blivit förkyld. Krya på dig,

Kram

2010-07-19 @ 17:27:43
Postat av: Ingrid

Det är jobbigt med sommarförkylningar!

Krya på dig!

Kram Ingrid

2010-07-19 @ 17:42:34
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lillemor

Inte kul att bli förkyld i denna värme. Vad mycket regn ni fått. Fina bilder

Ha det gott

Kram

2010-07-19 @ 19:22:09
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lambergsfrua

Ja ni drabbades tydligen hårt av åskovädret i lördags. Fina sommarbilder du visar :) Kobingo - hm. Låter både knäppt och kul och ganska bajsigt ;)

Visst är det så att bloggandet blir mindre intensivt på sommaren. Det är så mycket annat som lockar och drar.

Önskar dig en fin fortsättning på sommaren!

Soliga kramar,

2010-07-20 @ 11:34:35
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se
Postat av: Svärmor

Idag har jag hittat din blogg och kommer att gå hit lite då och då. Häromdagen när jag satt ute på min veranda och drack kaffe kl 05.30 på morgonen och njöt i fulla drag. Det var så dimmigt så det var trolskt. Man kunde ana älvorna dansa på fältet. Det var en sån fantastisk vy man såg träden som siluetter i dimman

2010-08-09 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0