Dålig kicka

Det är inget vidare att vara sjuk, ont i halsen och förkyld och feber, igår måndag hade jag som mest 39 gr, idag har den gått ner något så jag är lite bättre.

Hur ser den här veckan ut annars då: Det jag vet nu är fredag då ska vi gå på Revy i klintehamn.
Annars så är inget inplanerat den här veckan och tur är väl det när jag blev sjuk. Maken har också legat några dagar men han är och jobbar nu.






Blomman är tagen när jag var i spanien i april förra året.



Idag skiner solen och det är 7 gr kallt. Jag eldar som vanligt i kaminen

Ni får alla ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du kryar på dig till fredag!

Kram Ingrid

2010-01-12 @ 11:34:17
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Siv

Krya på dig!

Kram :)

2010-01-12 @ 17:02:30
Postat av: Anonym

Krya på dej kära vän, ¨å att du kommer iväg på revyn!! Kramar i massor

2010-01-12 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0