Solen bor i Karlstad

Vi var på en liten show i går i en bygdegård















Är inte bara en pjäs om en folkkär artist Thore Skogman, utan också en pjäs som tar upp  idolskapets svårigheter. Evert Jansson spelar rollfiguren som har problem med sin idol.
En pjäs med glädje, musik och humor, men också med en allvarlig botten.
Stå för sina åsikter och stå upp för den man är.

Den var väldigt rolig och var i två timmar inklusive kaffepaus.

Bilderna tagna utan blixt, under föreställningen fick man inte ta med blixt. Tog nog tjugo kort och två som blev bra.



Idag är det den 14 April

Dagens namn är:

Tibertius




Solen skiner på Gotland idag och det är så härligt på terassen så jag tar min frukost ute vid bordet med en god bok.

Ha en solig och fin dag mina vänner


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hmm, då skulle vi ha gått i alla fall. Vi hade funderingar på att gå och se den här föreställningen förra veckan, men hade i klart minne ett program med Evert Jansson häromåret, som vi tyckte var så dåligt.



Hoppas att solen fortsätter att skina på oss Ingmarie!

Kram Ingrid

2010-04-14 @ 12:59:34
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Siv-Britt

EvertJansson är bra tycker jag.

Roligt när det blir lyckat när man går på något.

Vi har också strålande sol!

Kram

2010-04-14 @ 15:57:30
Postat av: Lena Roshultskan

Gläds med dig/er till den lyckade föreställningen om Thore Skogman =D

Ja Ingmarie, det gäller att passa på, kan du sitta ute så gör det! Och nu, så här sent på eftermiddagen hoppas jag du hade det gôtt på din terass =)

varma vårkramar till dig vännen!!!

2010-04-14 @ 17:55:53
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/
Postat av: Lillemor

Önskar dig en mysig och fin torsdag

Kram

2010-04-15 @ 06:29:29
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0