Fredag / Friday

Idag strålar solen så vackert men det är dock lite kyligt ute, men vad gör det.

Här kommer lite bilder jag tagit nu på förmiddagen



Today the sun rays so beautiful but it is a bit chilly out there.
Here are some pictures I took this morning in my garden











Här kommer en bild på min tax när hon var med husse i skogen på ett träningsspår, då hittade hon en rådjursskank som hon tyckte mycket om


Here is a picture of my dachshund when she was with dad in the woods oon a training track.







Med dessa bilder önskar jag er alla en trevlig helg.


Tack för alla kommentarer och besök på min blogg, ska försöka bli bättre på att titta in på era bloggar också, men ibland så räcker inte tiden till.

With these pictures,  I wisch all a nice weekend.

Thanks for all the comments and visitning my blog


Kommentarer
Postat av: Lena Roshultskan

Hej Ingmarie!

Fina bilder...och din tax är så lik vår Danilo(död 1988) att jag blir nostalgisk.

Önskar dig/er en fin helg med kram därtill!!!

2010-04-23 @ 13:00:31
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0