Ny vecka

Då var det ny vecka och en ny dag. Solen håller på att bryta igenom molnen så det ser ut att bli en bra dag.
Såg att flera jordgubbar och smultron var mogna så jag ska ut och plocka lite till fukosten sedan.
Vad har jag gjort i helgen kanske ni undrar, ja vad har jag gjort. Varit ute på restaurang flera gånger under veckan och i helgen. Tack S och E för allt. Jag kanske kommer i oktober om ni vill ha mig där.

Lämnade Olivia till uppfödareni fredags, hon grät efter att jag hade gått hon ville med hem till oss igen. Men nu får hon vara hos sin matte ett tag så får hon komma senare igen till oss.

Jag hade en mejlvän men nu har hon sagt upp bekantskapen med mig efter tre år och jag fattar inget. Men jag bryr mig inte. Jag har inte gjort något fel och det har jag skrivit till henne. Hon kanske läser detta och det får hon i sådana fall göra.  Det är ingen som vet vem hon är mer än jag och hon. Vi har varit med om detta en gång förut men nu blir det inte flera gånger. Det hon har sagt till mig har stannat hos mig jag är ingen skvallerbytta som går till andra med saker jag får höra. Jag var bara tvungen att skriva av mig här. Så du som var min vän lycka till i framtiden.





Kommentarer
Postat av: Siv

Fin bild :)

Tråkigt att höra om din mailvän :(

Du vet att du är välkommen min vän!

Kram

2009-09-21 @ 16:09:38
Postat av: Micke

Jag kommer att gå in kommentera mera än att skriva inlägg.

Ibland blir allting så fel.

Men kram på dej ändå.

2009-09-21 @ 18:19:48
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Jag ser att du har både jordgubbar och smultron ännu, det är mer än jag kan säga. Jag ska försöka få tag i några jordgubbsplantor att sätta där de gamla gått ut sig.

Trist med den där mailvännen, men så kan det bli ibland.

Hälsningar Ingrid

2009-09-22 @ 17:20:46
URL: http://stenstugu.com
Postat av: Boppan

Åh lyckliga du som har smultron. En sån delikatess! Jag kan också vara din blogg/mailvän...Lena

2009-09-23 @ 19:01:00
Postat av: Anonym

Åh lyckliga du som har smultron. En sån delikatess! Jag kan också vara din blogg/mailvän...Lena

2009-09-23 @ 19:01:28
Postat av: Lillemor

Hej!



Litet sent att skriva om det här kanske, men gör det i alla fall.



Inget kul att råka ut för sånt.

Men det är hon som förlorar på det.

Det vet ju jag som har haft dig som nätvän i så många år.



Skit i henne!!!



Stor, varm kram från mig

@->>---

2009-10-07 @ 15:12:14
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0