Helg

Ja så var snart fredagen till ända igen och helgen tar sin början. Maken arbetar i morgon till tre så jag får se vad jag hitar på och gör. Vi har en extra hund här nu det är Alice mamma Olivia som hälsar på ett tag, hon brukar komma emellanåt och stanna några veckor.
Solen skiner idag med det blåser så det står härliga till.
Sonen har varit här en sväng, roligt när man får se honom lite oftare nu när han har körkort.

Kommer inte in på Facebook på någon av våra datorer och jag fattar inte varför. På sonens data kom jag in. Får be maken titta på det ikväll.



En ny skylt som har kommit till ön, den står vid färgeleden.
Ha nu en skön helg så får vi se när jag återkommer här nästa gång


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha det så gott du också!



/Ingrid

2009-09-05 @ 22:09:41
URL: http://stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0